Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Wednesday, September 30, 2009

ღ lamaran

arinie ari yang membahagiakan aku, bahagia sesangat, aku dilamar, wawhh, (ye2 jewp), dari kawan bertukar jadi kekasih hati, akhirnya dengan berkat doa & kesabaran aku, dye sedar balik, dye terima balasan atas perbuatan dye

and aku?? dah tentu aku terima dye even aku terluka dengan perbuatan dye dulu, biarlah orang nak cakap aku bodoh kewp, buta lembu kewp, ape kewp, ape yang aku taw, aku sayangkan dye sesangat, aku perlukan dye dalam hidup aku

kawan-kawan,

doakan hubungan kami lancar yewp, (ceh2)

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

Nor atau Nad on October 6, 2009 at 7:31 AM said...

waaa congrates.
post entry sblum nh cdey
n seems like end wif happy story.
wish u happy wif ur mr right
pnntian yg brbaloi.

@cik_ezati on October 6, 2009 at 8:25 PM said...

emm thnx
hrp2 gitu laa

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!