Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Sunday, November 22, 2009

ღ lepas gian

salam semua, waaaa..windu gilerrr kowt kat blog aku, dah lamerrr tak jenguk-jenguk my love aku nie, banyak update-update member blog yang aku tertinggal..al-maklumlah bz dengan final..huhu sangat menyeksa, aku dah lepas 3 paper, tinggal lagi 3 paper,

so far alhamdulillah, aku dapat jawap cuma math..ahaaaa, aku redha sje laaa,lulus cukup makan pown aku redha, jangan gagal sudaaa, aku tak nak repeat2 paper..huhu aku mengaku memang aku low math sejak skol menengah agy, memang satu penyakit yang tak dapat di ubati..huahua aku balik umah jap, sok malam balik ke kolej semula, satu penyeksaan yang perlu aku tempuhi agy, huhu

lepas gian kowt kat my love aku nie bab lamer tak online & tak update..nanti malam-malam sikit aku update agy & aku nak minx pendapat kowang tentang entry yang aku akan update nanti, hope sudi-sudi laa beri pandangan okie..='(

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!