Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Monday, November 30, 2009

ღ konfius

tentang entry aku yang lepas, - ღ belum bersedia -, sejak aku nyatakan untuk kali ke-2 yang perasaan aku untuk bercinta dah mati, aku pown telah membuat keputusan untuk menukar display name aku di myspace

display name aku yang sekarang nie, JANGAN CILOK okie, haha

lepas jewp aku dah tukar display name aku 2, aku tak taw laa ada mata-mata or fans (PERASAN LEBIH aku nie, wuekkk..haha) aku kat myspace, tanyew aku cam nie

display name & gambar nyew tak perlu d tunjukkan cuz agak mahal kosnye, huahua

bukan itu sahaja dye bertanya, malah dye mnyatakan padaku tentang kekeliruan tentang status hubungan aku dengan a***l..haha, tak ku sangka begini rupanya..jadi, aku pown explain kat dye tentang status hubungan kami..

kami hanya berkawan (walaupown di hati aku, aku tak menafikan bahawasanya haxhax aku masih sayang pada dye) & still contact cam bese, tiada dendam di hati antara kami, couple is like friendship right, untuk ape nak berdendam, buat masa sekarang, kami hanya berkawan (kali ke-2 aku nyatakan)

jikalau ada jodoh di antara kami, kami akan bersatu kembali, doa-doakanlah kami ada jodoh ea, haxhax..TERLEBEYH SUDAHHH..haha, aku percaya, kalau ada jodoh, sejauh mana pown berpisah, pasti akan bersatu jua, yang penting, percaya pada ketentuanNya, ala-ala cam citer nur kasih 2, hehe

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

mr.sofi azwan on November 30, 2009 at 11:54 AM said...

bru kali ke-2...
mane la taw u temui cinta yg sejati kali ke-3...
heheh
anyway..
try you best in love k..

@cik_ezati on November 30, 2009 at 9:59 PM said...

temu cinta sejati kali ke-3????
N.O W.A.Y okie,
i'm NOT INTERESTED wif love anymore
my visi skunk nie cuma stadi ajew

wateva it is,
i juz love him
i can't stop myself from loving him
no anybody else,

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!