Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, December 15, 2009

ღ Black & White Photo Contest

aku dah tak ada keje, so skunk nie teramatttt laaaa bosan, aku cipta sejarah dengan merayau-rayau di blogger-blogger yang tidak kuwh kenali pemiliknyaaa, haha,

sedang aku merayu-rayau, tiba-tiba aku ternampak satu contest nie, al-maklumlah, sekarang nie bermacam contest semakin bergiat dengan aktifnya & dalam banyak-banyak contest, aku amat tertarik dengan dengan satu contest nie (contest yang laen bukan aku tidak berminat, cuma tiada keyakinan diri untuk join, huhu)

nie haa dye contestnyewww, jeng3, hehe, aku sudah join, anda bila agy??? yuk join beramai-ramai, klik picture di bawah nie tuk join

nie pic aku yang tak berapa chantik untuk contest nie, ada aku kesah??? janji hitam putih sudeyhh

ezzan, sye dah join contest awk (senyum-senyum gedik) huahua

*1st time kowt aku join contest, kesian2..haha

KEPUNYAAN :



LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!