Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, December 22, 2009

ღ CONTESTO de LOUR

agy sekalinyeww aku join contest, thanx to mr.zarith cuz invite me tuk join contest u..contest yang menarik perhatian aku untuk join + tidak mahu melepaskan peluang memenangi hadiah yang menarik + contest nie amat mudah, tak leceh, dan bermacam tak lagi laaa..(mengomel sendiri, muahaha)

jom terjah ramai-ramai untuk menyertai contest tuu, aku sudah join, anda bila agy?? klik pada pic tuk terjah contest 2..


setelah penat lelah, sedaya upaya (eceh3, ye2 jewp) aku mencari gambar yang sesuai untuk contest nie, akhirnyaaa...aku jumpa satu picture yang memang menarik perhatian aku, aku pown tak taw naperr aku pilih pic 2..

nie haa dye pic aku tuk contest 2, haha..mungkin tak berapa menarik kowt, bukan mungkin agy daa tapi SEMEMANGYAAAA..muahaha..aku dah kebuntuan nak cari pic then caption nyew agy, huhu nie sajer yang aku termampu & pic yang menarik perhatian aku

mr.zarith..i dah join contest u, harap-harap menang laa yewp, buleyh kan mr.zarith?? (kenyit2 mata, muahaha c(: )


KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

Categories

1 kritikan membina:

KizZ on December 23, 2009 at 5:17 AM said...

haha..chooomel..

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!