Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, February 12, 2010

~ entry WARNA MERAH

saper kat cnie sukew sakit hati??? mesti tak ada saper pown yang suka sakit hati, macam uwh juga i, i tak suka sakitkan ati orang & orang pown tolong laaaaaa jangan sakit kan hati i

entry nie sumerr berkaitan dengan kawan lelaki ajew

to N : makin lamerrr memang aku makin tak faham ngan ko, siyesss aku cakap, aku tak boleyh nak faham ko daaaa, bukan aku tak cuba tuk faham ko, aku cuba tapi memang TAK BOLEYHHH ko taw, aku ngat ko bestfwenz aku even kita tak pernah jumpew, hanya contact fon by fon tapi kalau cam nie laaa ko, MAAF okieeee, jangan tanya kat aku kenapa aku berhenti dari contact ko, tanyeww diri ko sendiri

to ex aku : semalam ko tefon aku gunerrr public, fineeee, modal masa kita kaple & sampai da breakup tapi still jadi kawan agy memang samerrr, credit tak ada, bukan aku nak ungkit pew sumerrr tapi aku dah BOSANNNNN dengan ko taw, kalau aku yang still student boleyh cekau duit semata-mata nak contact ko balik, ko keje takkan tak boleyh cekau duit kat manerrr-manerrrr??? ko fikir rrrrr sendiri okie, ko suh aku kol balik semalam, bilew aku kol, ko tak angkat pulax, LANTAKKKK ko rrrrrr pasnie, kalau ko sendiri nak taw pew2 pasal ak, pandai2 ko laaaaaaaaaa cekau duit kat manerrrr-manerrrr tuk contact ak, lepas nie jangan tanyew kenapa ak diam, tak ada pew-pew berita agy okie!!!! yeah, I''M FORGIVE buttttttt I'M NEVA FORGETTTTTT

to orang yang tak kenal tapi cam dah jadi kawan : aku mungkin tak kenal ko sangatttt, mula-mula ko nie memang mnyakitkan hati aku, menjengkelkan tapi sekarang ko dah okie kowt, sakit-sakit hati yang ko wat uwh memang lawak bodohhh ajew, otak ko masuk angin, otak aku masuk air, bileww dah bergabung ntah paper jadinyaaaa, ko pown sempoi jewp, tak ada ber 'awak-saya', ber 'i-u' dengan aku TAPI ber 'aku-ko' macam dah lamerr kenal padehal baru 3bulan kenal, aku suka gilaxx GADO-GADO dengan ko, benda kecik pown akan jadi isu haha, macam anjing dengan kucing , ada jewp benda nak gado, mula-mula aku ngat ko tak jujur ngan aku, tapi at last baru aku taw ko betul-betul jujur ngan aku, ko tak tipu aku tapi kalau ko start cakap tentang feeling2 nie aku TAK SUKAAAAAA okie, tolong laaaaa jangan cakap soal feeling-feeling dengan aku, aku geliiii haha, kalau ada jodoh, tak bercinta pown pasti akan bersama juga, bersama dengan ko??? eeuuuuuu, nauzubillah..haha

sakit mata membaca??? haxhax, sila datang lagi, wink =)


NUKILAN :

__________________________________________________________

anda sukew dengan entry nie??
sila tinggalkan komen anda,TQ

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!