Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Saturday, July 25, 2009

<3 resah & gelisah..

yuhuu...sowie2..dah lame tak update blog untuk seminggu nie..bz dengan my class sampai tak sempat nak update...baru je melepaskan orang yang tersayang pergi, myb 2 yang aku ambil masa sikit untuk menenangkan diri aku (cewah3) sampai tak ada masa untuk update entry..

untuk si dia yang tersayang (nama biarlah rahsia, ekekeke) CINTA & HATI saya adalah untuk orang yang benar-benar IKHLAS dengan saya, bukan untuk DIPERSENDAKAN, jika ini takdirnya untuk hubungan kita, saya sebagai hambaNya, redha dan pasrah apa yang telah terjadi, terima kasih untuk segalanya...

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

hanna.itu.aku on July 30, 2009 at 11:32 AM said...

hope u tabah ok.. chill out babeh..!!

@cik_ezati on July 31, 2009 at 5:37 PM said...

thnx..=)

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!