Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Saturday, August 1, 2009

<3 membuang masa

hobi aku untuk membuang masa yang terluang (ngeh3) selaen dari chatting kat myspace, ym or wateva it is..aku suke buat sudoku..


nie koleksi sudoku yang ada kat rumah aku..dari aku membuang masa tak tentu arah kan..baek aku buat sudoku nie..dapat juga faedahnya (cewah3)..dalam buku nie ada 3 part..part 1 yang 'easy' punya..yang 'easy' punya, korang pejam mata pown boleh buat punyooo..hekhek..part 2 yang 'medium' punya..part yang ini ala-ala macam masak nasi goreng..yuhuu..part 3 pula..'hard' punya..yuhuu..part yang ini agak susah dan mencabar cikit..adventure punyoo..



yang ini part easy punya..chuu easy meyh benda nie..so,pe kate korang lak yang try buat benda nie..juz amek pensel, lukis kotak, salin nombor seperti yang tertera..yuhuu..sape-sape yang dah try dan mau kan jawapan yang sebenarnya..komen me okie..i'll give u the true answer 4 thiz question..gud luck..=)

selaen itu, jomlaa kongsi ramai-ramai, ape benda yang korang suka buat di masa yang terbuang untuk menghilangkan kebosanan anda yang melampau di tahap maksimum??? (selaen chatting, on9, melepak)




LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

farahlee on August 1, 2009 at 11:08 PM said...

aku pun minat gak sudoku ni.. dlu time ak bru pindah umah.. tggu permohonan nk msuk skola lulus dkt 2 bulan, ari2 buat sudoku, smpi dh pro,hehe, skrg dh ubah mood bce novel thriller.. layan beb..hehe:)

@cik_ezati on August 2, 2009 at 12:12 AM said...

wawhh yekew..

novel thriller??
myb i'm on the way kowt..
hekhek..

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!