Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Sunday, August 30, 2009

<3 tak mau letak title entry

salam semua..haxhax, dah lame ku tak update entry, ngeh3, sejak dua menjak nie, bz cket dgn kuiz-kuiz & test at my kolej, al-maklumlah, dah nak mid term exam kater kan, yuhuu by the way selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak, alhamdulillah, so far puasa aku penuh, hihi, cam ner dengan pose korang?? ad yang dah miss kewp atas sebab-sebab tertentu?? haxhax

tadi aku tengok video kat you-tube cara-cara untuk memakai selendang, bukan apew, aku nak juga mengikuti perkembangan semasa, haxhax al-maklumlah budak-budak kat kolej aku kebanyakannya ramai yang da pakai selendang



aku tengok punya tengok video nie, cam senang jewp dye wat tapi bila aku wat, tak jadi kowt kuang3, memang dah sah-sah aku tak reti pakai selendang, ngeh3..tak pew2, kan ku berusaha sedaya yang mungkin untuk meretikan juga pakai selendang, wakakaka

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!