Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, August 14, 2009

<3 mengidam

arinie entah nape aku mengidam nak makan coklat..yuhuu, banyak punyer makanan yang ada, boleyh pulak aku mengidam coklat, haxhax, mungkin sebab dah lama tak makan coklat kowt..=)

dah alang-alang adik aku nak pergi kedai, beli topup, aku pown minta tolong dye belikan aku coklat, yihaa..tak sabar sangat nie nak makan coklat, hikhik

adik aku belikan coklat nie haaaa...

nyummy2..siapa suka cadbury??? saye2..hihi

akhirnya, hilang juga mengidam aku nak makan coklat, aku pown dengan rakusnyerr (rakus kewp?? lala) bukak bungkusan coklat 2 dengan perlahan-lahan, & makan (tapi tak makan semua taw)

hurmmmm..nikmatnyeeee...hihi




LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!