Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, September 29, 2009

ღ cemburukah aku??

lepas da siap buat assignment dengan classmate aku, aku pown menimbulkan diri di ruang myspace, ahaha al-maklumlah, aku kalau sehari tak on9, boleyh sasau jadinyeww ahaha
comment punyer comment, approve punyer approve, secara tiba-tiba tanpa di rancang kahkahkah, tangan aku nie tibe-tiba gatal laa pulax nak membelek ex-bf ak punyerr page (yang baru kaple 2minggu lebeh tapi dah putus)

hari tu, aku ada juga selak menyemak kat dia punyew page, status dye single (lepas clash dengan aku), then bilew aku selak belak menyemak kahkahkah kat page dye arinie, status dye dah bertukar. in a relationship, siap terpampang lagi picture awek dye dan madah cinta dye ahahah

perasaan aku?? emm jeles sikit kowt, terasa mnyesal pulak aku sebab putus dengan dye gara-gara tak dapat terima cinta lelaki laen hanya kerana ex aku, emm nthlaa,

p/s: i harap u bahagia dengan dye, yang lebih baek untuk u, dapat bahagiakan u, thanx 4 everything even our relation untill 2 weeks only

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

Ryoma Ekhizen on September 29, 2009 at 7:44 AM said...

sume manusia ade perasaan mcm tu...
even kita syg owg tu kejap mcm mana pown...
so klo x nak ase jeles tu ade lg...

cpt2 lorh brcouple!!!
hehehehe

@cik_ezati on September 29, 2009 at 9:21 PM said...

hehehe

klaka laa u nie
xdew calon
cam ner nk kaple
ahaha

btw
thanx 4 ur cmmnt

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!