Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, September 18, 2009

ღ pelamin anganku musnah

tiap-tiap hari aku tengok fon aku untuk melihat mesej masuk @ kol dari orang yang pernah aku sayang sangat-sangat melebihi sayangnya dari diri aku sendiri, tidak aku menafikan walaupown hati aku terluka yang mendalam kerana perbuatannya, aku masih lagi mengharap dye akan kembali pada aku. Oleh sebab itu, aku tak pernah putus asa dan berasa jemu untuk menunggunya.

dalam keasyikan aku sedang on9, tepat pukul 2:29 am, secara tiba-tiba fon aku berbunyi (kring3), nombor yang aku tak kenali tetapi aku taw nombor 2 dari johor, aku amat pasti & yakin si dia yang menelefon ku, jangkaan aku amat tepat sekali, si dia menelefon ku setelah sekian lamer kami membawa haluan masing-masing

aku pown angkat, dye punya rancak cakap dengan aku, dye mengucapkan selamat hari raya, bertanya tentang itu dan ini kepadaku, TETAPI beribu yang di tanya, sepatah-sepatah aku jawab KERANA, aku MASIH LAGI TERASA DINGIN & LUKA KU BELUM SEMBUH LAGI AKIBAT PERBUATANNYA,

tiba-tiba dye cakap kat aku, dye dah nak kawin lepas raye nie, sekarang nie dalam perancangan, dye jemput aku, aku dengar terus kaku, air mata aku terus turun tak henti-henti, dye bagi harapan palsu kat aku lagi, "lepas nie, kalau abang cari ayang, jangan terkejut", belum sempat dye habiskan kata-kata, aku terus letak fon sebab tak sanggup rasanya untuk mendengar lagi, luka aku belum sembuh lagi dek prbuatan kau, kau menambahkan lagi keperitan luka aku dengan berita perkahwinan kau"

10 bulan 6 hari sye dengan awak, awak orang pertame yang pernah hadir paling lamer dalam hidup sye berbanding yang lain,

lepas kitew putus..
sye tunggu awak sebulan lebeyh, 1st ramadhan awak kembali pada sye tapi hanya sehari 2 jewp, kemudian awak menyepi kembali, tanda kita dah ptus

tapi sye tunggu, tunggu & tunggu awak, tiap-tiap hari sye tengok fon tuk lihat ada msg @ kol dari awk. walaupown tak dew, sye tetap tunggu awak juga,satu hari tak pernah 'miss' tuk tunggu awak,

sebulan lebeyh sye tnggu awak agy,tup-tup malam nie dapat kol dari awk, sye terdiam tak terkata, hati membeku, awak ucap selamat hari raye pew sumerr, n then, awak cakap-cakap dengan sye TAPI awak sorang jewp yang cakap, sye diam membisukan diri sebab sye masih terluka dengan perbuatan awak

tiba-tiba awak cakap awak nak kawin lepas raye nie, awak jemput sye, mase 2..perasaan sedeyh sye tak dapat di bndung agy, hanya tuhan jewp yang taw, awak buat sye lemah semangat balik tuk truskn khidupan, how could you??? awk bagi hrapan kt sye, awak ckp, jangan terkejut kalau sye cari awk balik, wut point??????

AKU SEDEYH TAK TERKATERRRRRRR DENGAN KO, EVEN AK ADA PENGGANTI POWN, PERASAAN AKU TAK SAMER CAM NER PERASAAN AKU KAT KO TAPI KO TAK PENAH NAK PHM,

klu ko tepon aku semata-mata nak bagitau nie kat aku, aku rase lebih baik ko tak payah muncul-muncul agy dalam hidup aku sejak kita bawa haluan masing-masing, atleast, aku tak laa rasa terluka sangat tapi ko menambahkan lagi luka dengan berita nie, " i dun know what should i do without you in my life, ='( "


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

4 kritikan membina:

Ryoma Ekhizen on September 19, 2009 at 2:49 PM said...

kesian u...
biasa lah tu u...
cinta pertama mmg sush nak di lupakan...
tp mmbr2 u, boley bantu u lupakan dia taw!!!
cuba dan terus mencuba erk!!!

@cik_ezati on September 25, 2009 at 1:11 AM said...

i dun know i can do or not

btw
thanx 4 ur cmmnt dear

Nor atau Nad on October 6, 2009 at 7:35 AM said...

leyh wt novel citer zaty nh.

@cik_ezati on October 8, 2009 at 5:03 PM said...

hihi
sti u all pelik & bosan an
asl entry i jewp
sti entry cintan cintun i dgn dye
huhihuhi

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!