Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Saturday, October 10, 2009

ღ meow meow

dalam kesibukan aku dengan assgnmnt, kuiz, test, tangan ku terasa gatal tuk update entry, jenguk-jenguk my blog, & juga my follower, ngeee~

pagi tadi ad test math, alhamdulillah, soklan okie, aku dapat jawab, thanx kawan-kawan 4 our stadi group disscussion, lebiu..hehe, hope markah test 2 lebih baek dari test 1, huhu ='(

balik jewp umah, aku pnggil meow meow (kucing ku) kahkah, windu bangat samerrr my meow meow, nme my meow meow "miss"

balik dari kolej, sampai jewp kat umah,aku terus pergi kat belakang umah aku cari meow meow, aku tengok bulu meow meow lembap-lembap basah sebab ayah aku baru pas mandikan meow meow, meow meow shudaa wangi-wangi, hihi, tapi satu jewp yang aku pelik & risau, arinie my meow meow tak aktif, dye asyik duduk, baring even aku panggil dye ("miss, meow"), badan dye pown lemah

selalunya kalau aku panggil "miss,meow", dye berlari datang kat aku, manja-manja kepala dye kat kaki aku, tapi hari nie tak, bagi makan pown, tak luak, selalunyaa habis meow meow makan, ouchhh NO, my meow meow shuda shakit ='(, tak taw shakit apew sebab aku bukan doktor haiwan, kahkah

shedeyhhh ouwhh my meow meow shakit, tak aktif, badan lemah, meow meow cepatlaa sembuh (camner nak sembuh kalau tak bawa gi jumpa doktor haiwan, kahkah), windu samerr meow meow yang aktif, yang manje, & yang nakal juge, hihi ='(


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

Nor atau Nad on October 12, 2009 at 2:29 AM said...

cian kt meow2

@cik_ezati on October 12, 2009 at 5:07 PM said...

huhu
taw xpew
cedeyh ouwhh ='(

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!