Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Wednesday, October 14, 2009

ღ OUCH sakit

arinie aku "off day" dari kelas cuz ada appointment dengan doktor yang tercinta lagi tersayang, kahkah, i HATE appointment, huhh

tapi nak wat cam ner, dah sakit yang tak di uandang, dah elok-elok baik, tiba-tiba sakit ku datang lagi, huhhh, HATE, HATE & HATE ='(

wawwhhh, entry aku kali nie memang betol-betol rojak, bm + bi = ??? (sukati aku laa, blog aku, entry aku, ko tak suker, boleyh pergi, kahkah)

btw, aku dapat mc satu hari jew (cukup laa 2, nak lebih-lebih pulak, kahkah), sok kembali ke kolej semula menjalankan misi aku sebagai seorang mahasiswi (ceh2, yew2 jewp)

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

Nor atau Nad on October 14, 2009 at 2:01 PM said...

saket pekah anda???

@cik_ezati on October 15, 2009 at 7:33 PM said...

ermm agk pnjng & ssh tuk explain
huhu

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!