Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Monday, November 23, 2009

ღ terguris hati & tetap sabar

blogger-blogger ku semua, anda tentu taw kan entry aku yang lepas tentang aku masuk wad (if tak taw, sila tengok entry ku yang lepas), seminggu lebih aku mc + masuk wad, then bila aku dah sihat, kembali semula ke kolej, kawan kelas aku yang agak kamcing + rapat dengan aku (2 orang), buat muka kat aku, bermasam muka cam tak puas hati dengan aku, langsung tak pandang aku apetah agy nak tanyew aku dah sihat ke belom, patah haram

n then tadi, aku msg dye, mnx balik dye pulangkan balik stapler aku yang dye pinjam, aku msg punyew elok, tetiba rply msg aku, cara msg dye 2 menengking aku, tersentap aku, dye cakap "klu ko nak barang ko, amek sendiri, aku bukan kuli ko, nak kene anta brang 2 kat ko", aku agak tersentap cket sebab niat aku juz nak mnx dye pulangkn balik stapler 2, tak pernah pown anggap dye kuli aku selama nie..aku memang agak terasa bile dye cakap cam 2

msg punyew msg, aku memang xtaw silap apew yang aku dah wat, setahu aku sebelum aku sakit mc + masuk hospital ritu, kitorang ok jewp, tapi aku nie sebagai manusia, tak lari dari membuat kesilapan, mungkin dalam tidak sedar, aku dah sakitkan hati dye, aku mnx dye jumpew face 2 face sendiri dengan aku, explain kat aku pew slah aku, atleast aku taw apew silap aku, aku boleyh mnx maaf lepas aku dh taw silap yang aku wat 2, settle masalah sebab aku tak nak gado dengan dye dalam msg, aku tak nak bermasam muka dengan dye

dye sendiri suruh aku jumpa dye sebab aku yang sakitkan hati dye, cam ner aku nak jumpew face 2 face dengan dye kalau dye sendiri pown langsung tak nak pandang muka aku, pinjam barang aku pown tak nak datang sendiri kat aku tuk pulangkan, tak pew aku rela mengalah buat muka tembok jumpew dye tuk minx balik barang yang dye pinjam 2

aku sedeyh gilerrr sebab aku dah salah pilih kawan, selama aku berkawan dari tadika, tak pernah aku terasa hati dengan kawan-kawan aku sampai menangis, ko orang pertama yang wat aku betul-betul terasa hati dengan kata-kata ko sampai aku menangis, hukum aku dengan bermasam muka, aku memang salah pilih kawan,

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

..Aku Sendiri.. on November 24, 2009 at 1:30 PM said...

hye dear..
dun b sad k..
relaks la..
kwn mmg cm tuh..
;)

dun wory k..
after nie msti u get de best frenz..
;)

@cik_ezati on November 25, 2009 at 11:08 PM said...

thnx sys =)

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!