Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Wednesday, November 25, 2009

ღ home cweet home

weee, seronok gilerrr kowt sebab dah cuti walaupown hanya sebulan, tapi bagi aku, even sebulan pown, sudah cukup untuk melepasi seksaan, tersangat laaaaaaa penat sebab duduk hostel sejak dari f4, BOSAN..haha..tapi stadi punyew pasal, 4 my future, aku sanggup berkorban..bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian..am i right?? huhu..

kalau aku tak bersusah-payah stadi pandai-pandai untuk dapat kerja yang lebih baek t, dah kawen, takkan aku tak keje kowt, nanti laki wat hal cari betina laen, tak kew aku menonong sebab tak ada duet sendiri, sebab tak keje, ishhh, nauzubillah min zalin..pew benda laa aku mengarut sampai fikir cam nie..haha..4get bout it, aku melalut sudahhhhh, haha

pew yang penting??? kerjasama..haha..silap-silap, bukan kerjasama, ingat wonderpet kewp?? haxhax..pew yang penting aku dah cuti sem..best kowt sebab dapat date dengan my love (myspace & blog ) hari-hari..lala =)

tengah tunggu result tuk sem1 nie, hope semua lulus & tak ada repeat-repeat paper..aku TAK NAK..huhu..next year aku akan memasuki sem 2 & 3..wawhhh..cepat sungguh masa berlalu..huhu

pew-pew pown, aku nak enjoy jap sementara cuti nie & nak hang out dengan kawan-kawan skola teknik aku, dorang dah ajak jumpa tapi tak plan lagi bila...winduuuuu kowang tersangat-sangat..hehe =)

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!