Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Thursday, November 26, 2009

ღ belum bersedia

semalam aku dah putus dengan fazli, selama seminggu aku kaple dengan dye, aku TAK ADA FEEL langsung, n then bile aku tak ada feel langsung, time sms & kol-kol 2, aku rase cam malas nak layan & nak cakap, bilew tak ada feel, sumernyeww tak ada

seriously aku cakap, perasaan aku untuk bercinta memang dah mati sejak aku putus dengan orang yang paling aku terlampau sayang sesangat, aku tak dapat tipu diri aku, aku tak dapat terima orang baru & cinta baru dalam hidup aku cuz perasaan aku untuk bercinta dah mati (untuk kali ke-2 aku nyatakan)

dari aku bagi harapan kat orang, mainkan perasaan orang, tipu perasaan orang & juga tipu perasaan aku sendiri, lebih baek aku putuskan sahaja, itu lebih baek dari menyakiti hati orang, aku tak nak sakitkan hati orang sebab aku sendiri pernah rasa sakit 2 camner walaupown tak berdarah (cehh, jiwang sudahh keluar, haxhax)

kali ini, dah kali ke-2 aku putus dengan orang yang baru hadir dalam hidup aku, bukan aku tak sayang, bukan aku tak cinta tapi SEMEMANGNYAAAA aku tak sayang & aku tak cinta, haha..i'm so sorry okie..hope korang (azmil & fazli) boleyh dapat yang lebih baek dari aku, aku bukan yang terbaek untuk kowang..i'm really2 sorry..

for now, aku takkan sesekali terima orang baru & cinta baru dalam hidup aku, ape yang aku fokuskan sekarang hanyalah pada stadi aku & visi aku untuk menghabiskan sem, itu sahaja, tak ada ruang untuk bercinta & menyintai (jiwang abes aku nie..haha), aku belum bersedia untuk semua itu

bila aku rasa aku dah betul-betul bersedia untuk terima orang baru & cinta baru, aku akan bercinta & buka lembaran yang baru..HANYA orang itu sahaja yang akan berjaya membuka pintu hati aku, nak tahu sape?? tunggu lepas aku dah abes stadi..haha..i'm waiting 4 that moment..

terlalu awal untuk aku fikirkan semua ini, usia aku pown masih muda (next year dah 19 tahun, muda kewp??? perasan muda jewp..huahua)..itu sahaja yang aku rase terbaek untuk aku..NO LOVE, NO BOYFIE, NO CRYING, NO DISAPPOINTED, NO HURT, only smile..=)

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!