Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Monday, November 16, 2009

ღ display name

aku sudah addicted with blogspot (my new love) sekarang nie, al-maklumlah dulu aku tak layan a.k.a tak reti maen blog-blog nie, huhu (kesian tol kat aku an, kahkah)

aku dah ada dua love sekarang nie, my love yang pertama adalah MYSPACE, my love yang kedua adalah BLOGSPOT, sehari kalau aku tak jenguk my love aku, tak boleyh idup beb, mereka ibarat nyawa aku, husband aku, boyfie aku & cintaku, ohhh MY LOVE, ku cinta kamu, haxhax

*nak bercinta dengan manusia berlainan jantina buat masa nie tak ada dalam hidup aku huhu

berbalik pada tajuk utama entry aku, tentang display name, ape kena mengena erk?? haaa, nie yang aku nak beritahu nie, display name nie ada kaitan dengan my love yang pertama

my love (MYSPACE) aku nie dah ada display name baru yang aku tak terfikir langsung nak bagi nama 2

haaa, nie display name bawu kt my love yang pertama, -JANDA MUDA- haxhax, al-maklumlah, dah lepas clash, bagi lerr nama janda 2 ibarat baru lepas cerai, huhu, muda 2 disebabkan aku still muda agy, kahkah

mula-mula aku buat -JANDA MELETOP-, tapi selepas di fikir-fikir kan, nanti orang ingat aku nie bajet hot pulak, macam laa meletop sangat, huhu

aku dah buat survey dari beribu-ribu orang & dalam survey 2 juga, dah bermacam-macam display name aku buat & janda nie tak pernah lagi di buat oleyh dek orang, haxhax

*bagi aku, display name nie unik sangat & jangan curi-curi display name aku nie, tak kira laa janda kewp, meletop kewp, muda kewp, penat "mak" taw cari display name yang unik, huhu


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

CikMomo on November 16, 2009 at 5:15 PM said...

hahha,,janda muda??
such a cute nme lahh...hihi :p
neway,nice to meet u!
nk tulis kat chatbox,tp u tade chatbox,,
so,,i tulis kat cnie jep lah..hihi :DD
eyh. 1 more thing..do visi my blogie too k? *wink3!!*
http://sukasukihidopku.blogspot.com/

@cik_ezati on November 16, 2009 at 5:34 PM said...

owhh okie
thnx 4 reading my blog dear

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!