Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Thursday, November 12, 2009

ღ seribu tahun

to : my beloved ex, muhammad akmal


d sebabkan kau salah faham sikit kat aku malam tadi, kau terus buat kesimpulan yang aku tak setia, tak dapat menunggu kau

selama setahun lebeyh nie, aku nak kau fikir nie jewp :
  • antara hati aku dengan hati kau, sape yang banyak kali makan hati??
  • antara hati aku dengan hati kau, sape yang banyak kali terluka??
  • antara hati aku dengan hati kau, sape yang banyak kali kecewa??
  • antara aku dengan kau, sape yang lebih setia MENUNGGU tanpa jemu walaupown jarak memisahkan kita??
  • antara aku dengan kau, sape yang lebih setia dalam perhubungan??
  • antara aku dengan kau, sape yang lebih menyanyangi sape tanpa jemu walaupown kita dah berpisah??

aku rase semua jawapan nie ada kat kau, dan kau lebih taw jawapannyew dari aku, walaupepown aku tetap sayang kat kau, setia menunggu kau sampai bebila pown, tak ada sorang lelaki pown yang dapat gantikan kau

*adeyh, entry bout love again & again, i jiwang lah, kahkah

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

1 kritikan membina:

Nawal Izhar on November 20, 2009 at 7:23 AM said...

dahsyat la awk ley wt ayt cmni..
heheh...
jiwangs tuh...
btw sbr jela ngn pe da blaku..
even kte ssh nk lupekn die..
pmpuan mmg slalu d kecewakn..
huhu

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!