Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, December 11, 2009

ღ dah lamer tak rasa macam nie

harinie aku happy tersangat, rasa bahagia juga kowt, siyess dah lamerr aku tak rasa macam nie, dah lamerr aku tak tersenyum macam nie, boleyh dikatakan kalau senyum sampai ke telinga, hari nie aku tersangat hepi cuz dapat hang out with my besties sek teknik dulu,

walaupown masing-masing dah sambung belajar & merata tempat tercampak cuz of stadi tapi still keep in touch with each other, still kumpul ramai-ramai, hope our fwenzship still cam nie sampai bebila, insyaallah, aku sayang korang sesangat, so far, tak ada sesiapa pown yang dapat ganti agy besties yang pernah aku ada walaupown roommate aku sendiri

*kat kolej, aku ada kawan yang rapat dengan aku, satu kelas agy, aku anggap dye besties aku tapi disebabkan dye salah faham dekat aku & aku tak bersalah dalam hal 2, persahabatan kami musnah cam 2 jewp

oklaa, berbalik pada entry aku, bukan 2 ajew, tapi sejak kebelakangan nie, si dia selalu kol aku, dapat bergayut, ngeee~, windu kat sore dye, dah lamerr tak rase cam nie, siyess, aku gembira tersangat walaupown kami tak ada SPECIAL RELATIONSHIP

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!