Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, December 11, 2009

ღ rindu terlerai

bawu jewp malam tadi aku tak on blog aku, bilerrr aku on jewp petang nie, wawhhh, banyak sungguh update dari blogger-blogger kuwh yang aku agak ketinggalan (ketinggalan kewp?? tercicir jewp, haxhax), blogger-blogger kuwh memang rajin update entry, tak macam aku, PEMALAS nak update entry, haha (pemalas kewp, bkn pemalas cuma tak ada masa, ngeh3)

oklaa, berbalik pada entry utama aku, rindu terlerai??? ahaaa, kater NO HARD FEELING IN LOVE, tpi rindu terlerai laa pulak, rindu terlerai pada saperr 2??? hekhek, rindu terlerai padaaaaaaa, jeng3, (klu sapew-sapew yang dah boleyh agak 2, thanx, agagaga)

besh ouwhh malam semalam dapat bergayut dengan dye, setelah sekian lamernyeww masing-masing membawa diri untuk mengapai cita-cita, akhirnyeww, dapat juga dengar sore dye, gelak dye, rinduuuuuuuuuuuu bangat, (walaupown status kami hanyalah KAWAN) bilew dengar sore dye, gelak dye, tenang jewp aku rase, semua masalah yang terbeban sekarang nie rase ringan sikit (ceh3, ye2 jewp)

*awak, saya masih setia menanti awk, kita sama-sama menanti, saya tak pernah rasa jemu tuk menanti awk, biarlah kita jauh sekarang tapi akan sentiasa dekat di masa satu hari nanti, insyaallah, kalau ada jodoh kita, tapi andainya satu hari nanti, kalau ditakdirkan kita tak ada jodoh & pada masa 2, awak nak suruh saya berhenti berharap kat awak, awak jangan lupa g taw sye ea, jangan biarkan saya terus menanti seorang diri pada sesuatu yang tidak ada harapan agy, masa 2 kan wak, saya redha dengan ketentuanNya

entry aku agak jiwang kewp??? jiwang pown jiwang laa, asalkan rindu ku dah terleraiii, hehe =)

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!