Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Thursday, December 17, 2009

ღ gila lens

dah baperrr minggu aku tunggu lens aku tapi still tak sampai-sampai juga, penat menunggu ouwh, asyik tunggu, tunggu, tunggu, lamer-lamer bosan aku dengan perkataan MENUNGGU, opss, sudaa zaty, jangan emo okie..haha

service yang tidak berapa memuaskan hati aku, aku jadi tawar hati, kalau sehari dua aku boleyh tunggu, nie dah berminggu, aishh, sabar jewp laa, kalau sebulan juga still tak sampai, aku nak duet aku balik, sori, ku bukan kejam, in business..customer is olwez right, (ceh3 tementang amek kos business management, wuekkk)

di sebabkan aku tawar hati untuk menunggu, jadi aku add some people yang jual lens di dalam ms, nak buat lens kat luar tuk tempoh sehingga satu tahun agak mahal, bukan agak mahal tapi sememangnyewww mahal, haha,

ada laa dalam dua tiga orang manager haxhax, aku kan kutu rayau skunk nie, maner aku jumper profile dorang pown aku lupa, haha..btw..dalam dua tiga orang yang mempromote lens dorang, ahaaa...ku sudah jatuh cinta pada dua lens nie..bertuah i jatuh cinta kt u aw lens, grrr, mereng sudaa..

nie haa dye lens pertama yang wat aku jatuh cinta, winkk~

nie lens ke-2 yang wat aku jatuh cinta juga..hehe

dua-dua dah wat aku jatuh cinta..ANTARA DUA..maner yang harus ku pilih?? hati kuwh sudah ditawan oleyh dua lens..BUKAN dua jejaka..ngeh3, senang-senang, aku beli dua-dua jewp laa ea, tak perlu buat pilihan (banyak pulakkkk duit aku nak beli dua-dua lens nie huahua)
nanti-nanti laa aku pilih, KU KELIRUUUU

*kalau korang nak bagi pandangan pown tak pew, (itupown kalau sudi lerr) ngee~

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

1 kritikan membina:

Nor atau Nad on December 17, 2009 at 3:37 AM said...

aku suke yg bawh..
ekh x yg atas..
ukh susahnye dua2 comei..
pasnh mngncm arr mate kao..
wink2.."___"

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!