Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, December 25, 2009

ღ holiday PART 1

semalam makcik pakcik aku dari JB datang ke KL tuk cuti-cuti malaysia, haxhax, dorang akn stay kat cnie selama 3hari 2malam, last year kitorang pergi JB, dorang bawa kitorang jalan-jalan, thiz year dorang nak berjalan kat KL, tak pelaa tak dapat bercuti kat oversea pown, jadila cuti kat dalam Malaysia sahaja, hujan batu di negeri orang, hujan emas di negeri sendiri, haxhax..betol kewp peribahasa aku?? taram jewp laa, kahkah

pagi-pagi lagi dorang dah sampai sebab dorang bertolak dari JB pukul 2.00 am..huhu..hari nie tak banyak sangat jalan kowt, yekew??? mau tak sakit-sakit belakang badan aku, haxhax..mula-mula kitorang pergi rumah pakcik aku yang tinggal kat Balakong, then sembang punyew sembang, meeting pasal perkahwinan pakcik aku tuk dilangsungkan tahun depan, kitorang pown memulakan program cuti-cuti malaysia kami, ngeh3



destinasi pertama kami

kami tak ke maner pown harinie, pergi THE MINES ajew, masa tuu hari pown dah petang, jalan saner, jalan ctu, then kitorang pergi tengok fish..hehe, bagi makan roti kat fish, ngee~ memang berebut-rebut fish 2, mula2 agak segan juga nak baling roti kat fish sebab orang ramai kat ctu kan, tapi..ape nak di malukan, bukan tak pakai baju, kahkah, baling sajerr, fish pown berebut-rebutkan roti 2, winkk~

itu sajerr tuk arinie, aku ngantok, nak tydo, penat, sok nak ke destinasi yang seterusnya, winkk~

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!