Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Sunday, December 27, 2009

ღ holiday PART 2

destinasi kitorang semalam kat KLCC, dalam pukul 12.30pm tuu kitorang bertolak, lebih kurang dalam pukul 1pm lebih kitorang sampai saner, cari tempat duduk then budak-budak semua dah tukar baju, dorang pergi bermandi-manda di kolam renang, kitorang yang dah besar-besar nie termasuk aku, juz tengok-tengok jewp dari jauh

then aku dengan sepupu-sepupu aku yang laen, pergi jalan-jalan, pusing-pusing kat sekitar KLCC 2, lalu kat jambatan pew sumerr, then kitorang pergi melepak sekejap dekat taman permainan 2, nak main, dah besar, haha..so, juz tengok jewp laa, teringat time aku masih kecik, tiap-tiap-tiap minggu kitorang sekeluarga akan pergi ctu, kira cam family day laa, tapi sejak aku dari F4, since aku duk asrama, kurang sikit giat aktif family day kitorang, huhu

budak-budak dah mandi, dah tukar baju sumerr, kitorang pown makan, cam picnic gitu, lala, ujan pulak time 2 nak turun, naseb baek time makan 2 tak lebat agy, on the way hujan nak turun, haha, lepas jewp selesai kitorang makan, memang tepat-tepat hujun turun, kitorang lari terhegeh-hegeh haha nak berteduh kat shopping complex KLCC tu, nasib baik laa tak basah kuyup sangat, huhu

alang-alang dah berteduh kt shopping complex KLCC 2, kitorang masuk dalam, jalan-jalan cuci mata kat dalam 2, wawhh, ramai sungguh jejaka kat ctu, haha, aku sempat agy amek kesempatan untuk cuci mata, haha, gatal-gatal, tak ada bf tak pew kan cuci mata, kuang3, gatal naa aku nie, huahua


hujan dah reda sikit, dorang g kat tempat aquria KLCC, aku dengan sepupu aku yang laen tak masuk, aku tak masuk sebab dah pernah masuk, tak nak aku masuk agy, mahal dong, huhu, budak-budak kecik nie jewp yang masuk, dorang nak tengok fish, haha, agak lama juga kitorang tunggu,

dalam pukul 7 dorang kuar dari aquaria 2, memang agak lama sebab dalam aquaria 2 memang besar, bayaran pulak mahal, memang agak berbaloi kalau lambat kuar dari aquaria 2, lepas tu kitorang berposing depan air trjun 2, KLCC kalau memalam memang cantik, then aku pown tak lepaskan peluang tuk gedik pose, haha

lepas 2, kitorang g singgah chow kit jap, dah jalan-jalan, pergi makan malam, then kitorang balik, sampai umah memang tepat-tepat pukul 12.00am, memang penat tak terkata, haha, bukan selalu kowt dapat macam nie, hehe

seriuosly, sepanjang masa aku kat KLCC tuu, aku teringat time aku date dengan dye dulu, tuu laa kali terakhir kami date, sedeyh sangat cam nak nanges..sob3

*tak ada pic kami cuz aku tak bawa kamera, huhu, terlupa nak bawa

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

3 kritikan membina:

intanurulfateha on December 27, 2009 at 9:18 PM said...

.alahai
.ruginye x bwk camera
.camera hp pun x de ke dik?
.x pe, tu nk suruh dtg lagi tuh! ;)

@cik_ezati on December 27, 2009 at 9:35 PM said...

kamera fon??
hehe, adq pki N6070
xbapew kualiti klu snap dgn fon adq
huhu

hehe
taw xpew =)

ceri cun ! on December 27, 2009 at 10:43 PM said...

beshnye :)

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!