Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, December 1, 2009

ღ order lens

aku dah lame cuti-cuti mata shopping online contact lens di myspace, ada sowang sys nie dah lame add aku & aku pown letak dye di top fwenz cuz senang untuk aku cuci-cuci mata contact lens shopping yang dijual oleyh sys itu..hehe

dalam keasyikan aku cuci-cuci mata online shopping contact lens 2, ada satu contact lens yang telah berjaya menawan hatiku, hehe

nie dye lens yang berjaya menawan hatiku, hehe

seriously, aku suker gilerrr lens nie bab lens nie boleyh menampakkan mata kite lebih besar & bulat seperti barby doll, hehe, lens nie cute & sanad-sanad chantek

esok juga, aku mnx tolong mak aku bank in duet kat sys 2, n then dalam 10 hari aku akan dapat lens nie, weee, tak sabar kowt nak pakai lens nie, agypown murah tersangat lens nie, boleyh tahan sampai setahun, kalau buat kat luar, nak tahan sampai setahun, belum tentu agy dapat semurah macam nie, seriously aku cakap

pew pendapat korang tentang lens yang aku pilih 2?? okie kewp?? huhu,

btw, untuk capew-capew yang rabun macam aku, haxhax (yang tak rabun pown boleyh) yang nak cuba-cuba untuk pakai lens, aku offer kan korang order kat sys nie, www.myspace.com/fizzazone, memang berbaloi-baloi, tak rugi, murah pown murah, chantek pulak 2, lesen perniagaan pown ada, (promoting time, haxhax)

insyaallah, kalau korang pakai lens leklok, jaga bebetol, kene dengan caranya, tidak akan buta mata anda, percaya laa sebab aku dah pakai lens hampir setahun, so far okie, mata aku tak ada apa-apa masalah kerana aku jaga lens & mata aku dengan baek =)

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

2 kritikan membina:

nn on December 1, 2009 at 6:22 PM said...

mcm mata lady gaga dalam vid clip bad romance :)

@cik_ezati on December 1, 2009 at 10:09 PM said...

hehehe

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!