Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, December 1, 2009

ღ first name & last name

waduhhhh, agak BENGANG aku seyh, menyakitkan ati aku tol, dahlaa aku sekarang nie tengah sakit perempuan, (untuk perempuan-perempuan di luar sana, anda taw kan sakit perempuan 2 sakit apew) haha, dahlaa mood aku tak okie, asyik nak marah-marah, bertambah agy dengan sakit perempuan, memang moody habes aku haha susah betol kalau ada yang banyak PAPARAZZI yang tak berdaftar di mylove aku (myspace), agy-agy lelaki

semuanya, sibuk nak tanyew, "awk2, napew awk letak tiada ruang untuk bercinta & menyintai??" "boleyh sye taw napew??", tak pown "u, napew u letak tiada ruang untuk bercinta & menyintai?? "u putus cinta kewp??", kalau sowang dua jantan tak ape, opsss, kan dah kena jantan ngan aku, sowieeee, tak sengaja, haha, kalau sowang dua laki tak apew, nie dah berapa banyak tak terkira aku tanyew cam 2, fedup aku dowh,

MNYIBUK HAL AKU NAK MAMPUS, (bagi yang tak taw love story aku ajew okie) dulu aku letak -janda muda- sebagai display name pown, dowang jadikan satu isu, tapi aku diam & still leyh sabar agy, nie tang first name & last name aku pown dowang nak jadikan isu juga kewp??? melampau gilerrrr kowt, sukati aku laaa nak letak ape, my love (myspace) aku, AKU PUNYA, bukan ko punya, pas2 ko nak bising-bising pulak, aihhhh, berasap tol aku, bomba plizzz, air-air, berapi mak nie oiiii..haha c(:

*tak pulak aku sibuk-sibuk terhegeh-hegeh tanyew tentang napew kowang letak itu & ini di first & last name ko kan..

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!