Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Wednesday, December 30, 2009

ღ newbie

al-maklumlah aku kan kutu rayau di dalam belog-belog tanpa mengetahui siapakah pemiliknya, haha, dalam aku tengah jalan-jalan, rayau-rayau dalam satu belog, then aku ternampak dye join GENG BLOGGER, aku pown dengan tangan yang gatalnyeww + boring, klik kat GENG BLOGGER punyeww banner

then masuk laa webnyeww, macam best tapi aku an still newbie in the belog, huxhux, tak taw aper-aper agy, then selak punyew menyelak, aku join sekali GENG BLOGGER tuu, aku nak explain kat korang apew tuu GENG BLOGGER pown tak reti, pew katerr anda terjah web ituu, yukk, aku dah terjah, anda bilerr agy nak terjah??

klik picture di atas tuk terjah web GENG BLOGGER

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!