Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, December 29, 2009

ღ coming soon

biar betol??? betol laaaa, tak tipuuuuu, ini benar-benar belaka, cuba kira dengan jari, cuba laaa..tinggal lagi berapa hari?? tinggal lagi berapa hari apew??? tinggal lagi berapa hari nak masuk tahun baru daaaaa, haxhax, bikin gempak jewp sehh padahal tak gempak maner pon, kuang3

jom kita ramai-ramai menanti tahun baru, yeahhh..





btw, hari nie aku happy lilerr, tengah syiok aku tengok tv, tiba-tiba terdengar pulax fon aku berbunyi, aku agak pelik + memang agak batak haha manerr tak nye, tak pernah-pernah orang kol aku memalam cam nie, laen laa korang yang TAKEN tuu, asyik berkepit dengan fon, tak heran kan kalau fon bunyi malam-malam buta, yang macam aku nie SINGLE, tuu yang agak heraan tuu

tengok-tengok si die kol aku, yang masih tersayang, ouhh, mimpi kah aku?? haha ke dye yang mimpi sebab salah kol no kowt haha, then aku angkat, berborak itu dan ini, memang agak lamerr, hampir satu jam setengah, lamerr ke, wuekk, dye suke je buat aku gelak tak hengat dunia, muahaha, suke buat aku tersipu malu like shy-shy cat, kahkah then ta puerkembangan masing-masing, yeahh..sikap dye makin matured sekarabg, aku suke sikap dye skunk nie, he proposed me to be his wife someday, ouwhh, bukan harinie je, tapi time BERPACARAN dulu pown ada juga, tapi aku tak beri ape-ape respond, haha selalu je aku cakap, percaya dengan ketentuanNya


* aku lebih selesa kami berkawan daripada berpacaran =)

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!