Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Thursday, December 31, 2009

ღ takkan lagi

lepas nie aku takkan update entry lagi kot..buat selamanya kah?? belog kesayangan nie akan terbelangkai kah?? ada orang akan kisah kah?? haxhax..tuu semua aku tak tahu kah..cukup zaty..okie,


hari nie hari terakhir untuk tahun 2009 kerana masa yang dah berlalu takkan berulang kembali, soo..ape yang dah jadi pada tahun 2009 nie tak kira laa yang pahit atau pon manis kejadian tuu, semuanya ada hikmah & rahmat di sebalik kejadianNya, hari nie hari terakhir aku berusia 18 tahun hari nie, dengan secara tak rasminya,

aku mengesahkan bahawasanya aku takkan update entry lagi lepas nie, erk??? tak buleh2, nie belog tercintan aku, huhu, aku mengesahkan nie entry aku yang terakhir tuk tahun nie, PAPAI 2009, WELCOME 2010

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

6 kritikan membina:

missiesya on December 31, 2009 at 1:14 AM said...

tahun bru entri bru lak.hehe

@cik_ezati on December 31, 2009 at 1:36 AM said...

tahun baru
segalanya kne baru
hehe =)

AiN5zOL on December 31, 2009 at 10:04 AM said...

ingt nk stop kn blog nie...kujat2 akk..hehehe

yupp
btul 2...
entry yg bru
wajah yg baru
story2 yg bru gak ea...
hehehehe

happy new year zaty...

AM SYA on December 31, 2009 at 11:39 AM said...

selamat thun baru yer adek ~ ;)

@cik_ezati on December 31, 2009 at 1:46 PM said...

sys ain
selamat tahun baru~

yeah betul3
nantikan story bru zaty
tpi dh xdew psl love agy kowt cam thiz year
haxhax ~

@cik_ezati on December 31, 2009 at 1:47 PM said...

selamat tahun baru sys syasya & juga abg am
ngee~ =)

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!