Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Thursday, December 31, 2009

ღ happy new year

happy new year 2010 kepada seluruh warganegara Malaysia dan juga kepada sumer rakan belog kuwh yang tersayang, hari nie dengan secara TAK RASMINYA umur aku dah meningkat, dah berusia 19 tahun, 5 september 2010 nanti baru rasmi 19 tahun, haxhax, walaupown umur aku dah 19 tahun dengan secara tak rasminya, aku rasa dah tua kowt, 19??? ouwhh, buruknyeww no, besarnyeww no, aku tak percaya..huhu

dapat tengok bunga api kat belakang rumah tadi, kiri kanan tengah dapat tengok bunga api, berlawan dorang bakar, agak lama juga bunga apinyeww, tak perlu susah-susah keluar semata-mata nak tengok bunga api, pergi belakang umah sudahh, ngee~

azam baru untuk tahun nie?? azam baru taun nie aku TAK NAK TERLIBAT DENGAN MANA-MANA CINTA LELAKI, haxhax, nie azam baru aku, agak kelakar bunyinyeww nyeww, kahkah, gelak sorang-sorang, pengalaman lalu mengajar aku segalanya, mengajar aku supaya berhati-hati, tahun nie tahun baru, hidup pown perlu baru kan, so..segalanya adalah baru

mungkin dari masa ke semasa, aku akan tukar penampilan belog yang paling aku cintan nie walaupown TAK HOT ke wajah yang baru, ada banyak lagi yang perlu aku tukar untuk menjadikan wajah belog tercintan aku nie supaya menjadi lebih tersusun dan nampak kemas, ngee~

korang ada azam baru kewp?? kalau ada, kongsi-kongsi laa azam baru anda tuu, winkk~ =)

NUKILAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!