Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Saturday, August 8, 2009

<3 tak ada feel..hurmm


arinie aku rasa cam aku tak ad feel untuk update entry..entahlaa..aku pown tak taw kenapa..kalau aku still agy dengan dye..ari nie genap 11 bulan 2 ari..almost one year dengan dye tapi....='(....tak ad jodoh kot, mungkin ini takdir dariNya.. 1st time aku dengan seseorang 2 dalam jangka masa yang panjang..dye orang pertama yang paling lama aku simpan dalam hidup aku, dalam hati aku..aku tak dapat menafikan aku still terlampau sayang kat dye agy sampai ke hari ini walaupun hubungan kami hanya 10 bulan 6 hari saje..disebabkan dye juga, hati aku tertutup rapat untuk lelaki len..aku tak dapat menerima kehadiran lelaki len dalam hidup aku..='(



lagu nie ad kaitan sangat antara aku dengan dye..

I LOVE U, I MISHH U, I NEED YOU BUT I LOST U DEAR...U HURT MY HEART..='(


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!