Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Saturday, August 8, 2009

<3 nak kereta

arinie aku update entry & nak cakap pasal kereta..nape aku nak cakap pasal kereta??

hurmm..pasalnya aku dah penat & penat & penat yang terlampau-lampau di tahap paling maksimum untuk pergi ke kelas, dari hostel ke kolej dengan hanya berjalan kaki..jauh sangat kot..(agak jauh tak jauh juga)

dari jauh je aku dah nampak kereta park memanjang kat luar kolej...kereta sape??? haaa, kereta saper agy kalau bukan kereta pelajar kolej M.F.I (UNIKL) dan pelajar kolej ak (KPTM BANGI)..aku ada juga kowt tengok dorang pegi kelas naek kereta..tak payah susah-susah cam aku dan rakan-rakan yang laen..hanya dengan berjalan kaki/naek bas untuk ke kolej..='(, itu yang buat aku lebih berazam agy untuk memiliki kereta...maybe sem3 nanti kowt, aku akan ada kereta sendiri..kalau tak sem3, sem2..yihaaaa..

hujung taun nie, amek lesen dulu..pas2 next year beli kereta..yeyy2..tak perlu susah-susah duduk hostel agy, jalan kaki agy..(syukur alhamdulillah), ngeh3..=)



nie kereta yang aku idam-idamkan & yang aku mampu untuk memiliki buat masa sekarang nie, yang hanya bergelar sebagai seorang pelajar..mudah-mudahan aku akan dapat memiliki kereta nie di tahun hadapan..aminnn...=)

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!