Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Sunday, October 18, 2009

ღ aku di serang

salam~ weee
my dear kat blog sumerr apew kabar?? cehat?? per cer anda terkini?? (bace blog kamoo untuk mngetahuinyeww p'kembangan terkini, kahkah )

okie, entry aku kali nie tentang aku di serang

di serang oleyh siapa??
aku diserang oleyh seorang minah yang aku tidak kenali & yang tidak di ingini


dye serang di mane??
kahkah, dalam ruangan chatting yang paling aku aktif (MYSPACE)


kenapa dye serang aku??
sebab ex-boyfriend dye comment dengan aku
(bukan aku yang terhegeh-hegeh bagi comment kat ex dye okie)


bagaimana dye serang aku??
melalui comment, mula-mula dye add aku, then tibe-tibe dye tanyew aku duk maner, kenal sani (nama ex dye) tak?? ada ape-ape dengan dye kewp??

pada mulanya, aku tak ingat si sani (ex dye) nie yang mane satu, keesokan hari lepas aku di serang, si sani (ex dye) nie comment dengan aku, baru laa aku ingat si sani yang mane

aku pown respond balik comment si minah nie untuk menegakkan hak kebenaran yang aku tak ada apa-apa dengan ex dye (agypown, aku dah ada bf, tak kewp minah 2 buta sebab profile MYSPACE aku memang dah sah-sah aku siap terpampangkan agy gambar bf aku, agy mau tanyew aku ada ape-ape dengan ex dye, minah mengong, kahkah)
si minah nie pown respond balik comment aku, maki-maki aku, marah-marah aku sebab aku mengadu kat sani (ex dye) yang dye serang aku

kahkah, memang agak melucukan minah nie, serang aku tak bagi salam, tak ikut akal, ikut perasaan dye jewp, ntah paper jewp, tak pewlaa, budak tak lepas spm agy, ikot emosi sangat, tak pew, aku faham kahkah
























LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

1 kritikan membina:

Nor atau Nad on October 24, 2009 at 12:00 AM said...

huhu..gile vuduh veval mienah tuh..
gile talak ke hapew...~cian ko~

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!