Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Monday, October 26, 2009

ღ hanya mampu pasrah

sorie, dah lame tak update entry, arinie aku tak baper sihat, diserang selsema dan juga demam, dah 3 hari aku demam, demam sebab kene hujan or rindu kat dia??

dia?? emm sampai bila aku harus bertahan, aku tak tahu, masuk hari nie dah seminggu kami tak contact, kalau contact pown, aku yang kol dye, dengan alasan yang biasa dye bagi, nanti gaji dye topup,

aku tak taw cam ner nak faham dye agy, aku dah cuba sebaek mungkin untuk faham dye, aku faham dye keje, shift malam, cari duet, tapi takkan sekejap pown tak boleyh nak contact aku, tak dapat sms, kol pown aku dah hargai sangat-sangat even juz guna public jewp

aku terasa terabai, terasing dalam hidup dye, dah setahun sebulan lebih aku asyik makan hati dengan dye, sampai bila aku nak makan hati dengan perangai dye?? lama-lama tawar hati aku, aku tengok pasangan kaple yang len bahagia jewp, sumtimes aku cemburu tengok dorang, aku akan putus dalam diam,

tak sanggup rasanya aku tuk ditinggalkan kali ke-3 oleh si dia, sebelum aku dapat taw hal yang melukakan hati aku, sebelum dye tinggalkan aku untuk kali ke-3, aku akan bawa diri dalam diam sampai dye tak dapat contact aku agy

p/s for him : i'm sorry dear, i can't stand wif u anymore

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

6 kritikan membina:

Nor atau Nad on October 26, 2009 at 4:02 AM said...

relax arr beb..cool(t,t)

Unknown on October 26, 2009 at 10:08 AM said...

pernah merasai pengalaman sebegini rupa.
daripada makan hati,
lebih baik berundur.
walaupun hati tersgt syg and tak sggup nak lepas kan si die,
tapi, keadaan sungguh memaksa.

percintaan jarak jauh, mmg susah.

Cik Miza on October 26, 2009 at 10:09 AM said...

kite serupe
:(

@cik_ezati on October 26, 2009 at 2:02 PM said...

='(

..Aku Sendiri.. on October 26, 2009 at 7:11 PM said...

hye adeq..
huhuhu..
sabo k..
kte mmg kne bnyk sabo ngan prgai org laki..
but..
kte kne ada cra tuk tangani dyorg..

akk rs..
better adeq bg ruang tuk dri adeq b4 jd sesua2 yg xd'ingini..
ngan ruang yg ada, adeq n dy dpt pk sejauh mne hbhgn yg telah korang bina..

smntara tuh..
sabo ea..
jd an dri adeq ceria sentiasa tuk m'ubat luka d'ati..

sua2 ari nt psti ad jln penyelesaian..
takecare..~~

@cik_ezati on October 26, 2009 at 11:08 PM said...

thnx sis 4 ur advice & ur support

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!