Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, October 27, 2009

ღ miimpi

aku tak tahu aper yang patut aku lakukan..malam tadi aku mimpi dye..aku dapat taw dye ada gurl lain..aku tak dapat kawal perasaan aku time aku dapat taw dye ada gurl lain..lepas jewp aku mimpi 2, aku terus terjaga dari tido

orang selalu cakap mimpi mainan tidur tapi mimpi bagi aku suatu kenyataan, seolah-olah aku dapat petunjuk melalui mimpi, bukti-buktinyaa, semua yang aku mimpikan sebelum nie memang betul-betul jadi kenyataan

adakah mimpi kali nie satu petunjuk untuk aku?? ape yang harus aku lakukan?? ye, aku akan undur diri dalam diam, aku akan putus dalam diam, itu keputusan ku, aku tak sanggup untuk menhadapi hati yang luka untuk kali ke-3

p/s for him : aku mintak maaaf, aku tak sanggup tahu kebenaran yang sebenar, mungkin kebenaran itu akan lebih melukakan hati aku, sebelum aku hilang kawalan selepas hati aku di lukai, lebih baik aku berundur diri dalam diam, ur lover~

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

1 kritikan membina:

Anonymous said...

hemm
sometimes it's true.

aq penah gak mimpi sal xbf aq ada gurl laen.
aq cita lah dkt dia mimpi aq tu.
then 2 3 hari pastu, dia pun ckp benda yg sbnr.
that :
HE DID HAD ANOTHER GF!

omg.
haha
xD

and the rest is history.

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!