Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Thursday, November 5, 2009

ღ let by gone be by gone

"let by gone be by gone", hurmm pepatah inggeris yang ditafsirkan, YANG LEPAS BIARLAH LEPAS, am i right?? hurmm

bilew bukak ms, melihat pasangan kaple yang indah + bahagia belaka, agak jeles ( bukan agak agy dah, tapi SEMEMANGNYA jeles)

napew aku jeles?? sebab aku tak ada boyfie, kuang3 ='( , melayan perasaan dengan mendengar lagu jiwang, rock kapak + slow motion, arghhh babak sedeyh sekali lagi telah berlaku, air mata yang tak diingini sekali lagi mengalir, teringat kembali kepada si dia & kenangan bersama, arghhh, kenapa ini harus berlaku?? LUPAKAN DIA zaty, u can do it ='(

aku teringin memilki sebuah CINTA selaen CINTA PADA YANG MAHA BERKUASA, CINTA FAMILY, & CINTA KAWAN, cinta yang lepas biarlah berlalu pergi & aku harap cinta yang dah pergi takkan kembali mahupun berulang kembali

ME DESPERATE?? NO, i don't think so, huhu

ape yang aku inginkan, memiliki cinta baru, memberi peluang kepada insan lain yang lebih menghargai aku untuk menakluki hati aku sepenuhnya sebagaimana DIA pernah menakluki hati aku,




siapakan jejaka malang yang berjaya menakluki hati aku?? huahua, aku akan nantikan dengan tidak jemu =')

*entry kali nie teramat laa jiwang, x sukew?? nak wat cam ner, sye tak paksa anda untuk suka my entry =)

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

3 kritikan membina:

AiN5zOL on November 5, 2009 at 4:28 PM said...

huhuhu....
insyaallah...
cinta 2 akn dtg ngan sndri nyer nti...
adk kene tggu je dlu...
myb skrang lom nmpk lg rezeki nyer...
but u just waiting oke...
insyaallah..akk akn doakn yg trbaik..

@cik_ezati on November 5, 2009 at 10:56 PM said...

thnx 4 ur support & advice
i'm appreciate it sys =)

Nor atau Nad on November 5, 2009 at 11:51 PM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!