Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, November 3, 2009

ღ sakit lagi

arinie aku tak pegi kelas di sebabkan sakit bukan M.A.L.A.S okie, sakit aku datang balik & makin teruk kowt

pergi jewp appointment, tunggu giliran tak laa lamer sangat, then jumpa doktor yang aku sayangi & aku cintai kahkah, bincang punyew bincang, cakap punya cakap, doktor suruh aku masuk wad..

ape W.A.D ???? ohhhh no, P L E A S E , cukuplah sekali aku penah masuk wad, tidak untuk kali ini, aku pown buat drama babak sedih di depan doktor kahkah, aku menangis ='(
gila sades kene masuk wad, aku tensen + fikir tentang final exam yang makin hampir,

owhh TUHAN, sungguh berat dugaan yang aku pikul nie, tak sanggup kowt aku duduk wad even demi kebaikan aku sendiri, then aku mnx doktor bagi aku satu peluang, bagi aku peluang duduk rumah sampai jumaat, then jumaat appointment agy, kalau tak elok juga, baru masuk wad

aku dapat MC 4 hari, ohhhh NO, 8 kelas aku missing, cam ner nak final 19 ari bulan nie???? SANAD SANAD & TERLAMPAU TENSEN, sampai bila aku harus makan ubat??? grrrr, aku give up & hanya mampu berserah

*entry aku kali ini memang sanad-sanad touching + tensen, sakit kuwh ini tidak membawa maut mahupun & TIDAK BERJANGKIT, huhu

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

6 kritikan membina:

Nor atau Nad on November 3, 2009 at 8:18 PM said...

huhu...kamoo t8 care yeaa..<3

@cik_ezati on November 3, 2009 at 10:43 PM said...

thnx yea syg

AiN5zOL on November 3, 2009 at 11:12 PM said...

xpe,take note from fwen la...
yg penting jg kesihatn baik2 k....
zaty kn nk exam..make sure ur healthy is very good oke...

MahabbahOhAyin on November 3, 2009 at 11:27 PM said...

skt pe?
wahh.
utamakann kesihatan andaaa ( sila nyanyii dengan penuh semangat ye )

exam bleh diulang,
sakitt xmo diulangii.
;)
t8 care dear.
;)

..Aku Sendiri.. on November 3, 2009 at 11:38 PM said...

hye deq..
taking care ur health..
dats important k..

btw..
hope cpt sembuh..
n leh stdy 4 ur exam..

gudluck k..
caiyok2!!
;)

@cik_ezati on November 4, 2009 at 2:26 PM said...

thnx sumerr yg bgi smngt kt zaty =)
sanad2 mnghargai smngt yg kamu semua berikan

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!