Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, November 10, 2009

ღ seperti sediakala

hari jumaat ritu appointment agy dengan doktor yang aku sayangi haxhax, dengan perasaan yang dipaksa-paksa, aku dengan terpaksanya ( banyak pulak paksa-paksa, huhu) masuk wad huhu ='(

selama 3 hari 2 malam penginapan aku di wad yang tenang lagi damai, seronok kowt masuk wad 2, tiada tekanan,

sempat agy aku snap pic nie sebagai kenangan yang terindah penginapan aku di wad, kahkah

bukan senang kowt menginap di tempat free of charge, al-maklumlah, nak masuk tandas awam pown kena charge 20 sen, 20 sen 2 kalau beli gula-gula ada untungnya, xpown boleyh kol gune public,


* owhhh katil yang empuk lagi sedap, sungguh lena selama 2 malam di sana, penginapan ku yang tiada terkiranya


KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

5 kritikan membina:

AiN5zOL on November 10, 2009 at 9:08 AM said...

hurmmm..
mcm mane bleh sampai wad nie...
take care oke dik...

..Aku Sendiri.. on November 12, 2009 at 2:52 PM said...

ha..
an da msk wad..
len kli more care bout ur self k yunk..
hehehe..
=)

@cik_ezati on November 12, 2009 at 3:17 PM said...

hehehe =')

yayadino on November 13, 2009 at 5:07 PM said...

wat pe kat wad?

@cik_ezati on November 14, 2009 at 1:08 AM said...

yaya, sakit laaa, bab 2 laa dh lme x g kls..bkn sbb ponteng tpi sbb sakit

nie sti wana x g taw an yg zaty skit, sbb 2 laa bilew zaty balik jewp hostel pas kuar dari wad, dye terus wat mukew kt zaty & until now x tegor2,

owg dh xsuke & xnk kawan, pew buleyh, xkn nk pksa kowt,huhu

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!