Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, December 29, 2009

ღ CANDID PHOTO CONTEST

lagi sekali aku mencuba nasib, insyaallah kalau ada rezeki aku kewp kat contest nie, saperr taw an, huhu

contest nie telah di anjur oleyh Mr.Halim, klik picture di atas untuk join, aku dah terjah, anda bilerr agy nak terjah?? yuk terjah ramai-ramai, kasi gempak, baru meriah, winkk~

picture aku tuk contest nie, lala~

picture nie adeq aku yang snap dalam diam semasa aku tengah syiok tonton tv, aku pown tak taw ape motif adeq aku snap pic aku dalam keadaan macam nie, lepas ajewp dye snap pic aku, dye tunjuk kat aku, bajet candid lerr tuu, haxhax, tapi memang candid an cuz tak tengok kamera, aku still simpan agy pic tuu kat hp aku, sudahh2, tak perlu elaborate panjang-panjang, ngee~

MR.HALIM, i dah join contest u, buleyh menang tak?? buleyh laa erk, hehe

KEPUNYAAN :




LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!