Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Monday, December 28, 2009

ღ holiday PART 3

hari nie ari terakhir makcik pakcik aku kat KL, pagi tuu dorang nak gi BERANANG, then masak-masak, tak pergi manerr pown, juz stay at home, keadaan cuaca tak mengizinkan, hujan lebat lilerr, baperr kali hujan pown aku tak tahu, hari nie cuaca memang buruk sangat

then petang tuu, dalam pukul 4pm lebih tuu, dorang berkemas cuz nak balik, dah berkemas, sesi salam-menyalami, hehe, aku salam pakcik makcik aku, memang aku terasa sebak sangat cuz dorang dah nak balik, rumah kami akan kembali menjadi sunyi seperti sediakala, sebelum dorang balik JB, dorang nak singgah kampung aku dulu, kat pagoh, johor, itupown nak g tahu kewp?? wuekk


on the way nak balik tuu, dorang nak singgah NILAI3, pakcik aku nak tengok barang-barang kahwin kat ctuu, kat NILAI3 kan ada bermacam-macam butik pengantin, kowt-kowt pakcik aku berkenan kat NILAI3 punyeww berbanding kat JB, haxhax..aku tak ikut samerr, family aku jewp pergi dengan makcik pakcik aku

so, aku hantar dorang pulang di depan rumah sahaja, memang sebak sangat cuz 3hari 2malam, memang tak terasa, masa cepat berlalu, tahun depan bulan6 aku & family akan turun ke JB agy cuz pakcik aku nak kawin, aku bilerr agy nak kawin?? makcik, tunggu kedatangan saya yewp, hehe kali nie saya tak dating agy dengan yang masih tersayang di depan rumah makcik macam tahun lepass, ngee~

KEPUNYAAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!