Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Wednesday, December 9, 2009

ღ hanya mampu

allu, dah lamer aku tak update entry aku (lamerr kewp??? bawu jewp bapew ari kowt), tak dew benda yang aku nak update, 2 yang aku menyepi TETAPI setiap hari aku on blog aku nie untuk tinjau-tinjau dalam diam tentang perkembangan blogger-blogger kuwh, hehe

hari nie kawan aku ada masalah, kirew best fwenz aku (laki aw, tetapi hanya KAWAN), dah lama juga aku kenal dye, dari f4, huhu, tak kirew pew masalah yang kami ada, kami share samer-samer, nak-nak sejak aku tak dew boyfie (SINGLE)

dye ada masalah cintan pulak, aduiiii, nie yang aku lemah, tengah sedap-sedap aku on9, kusyuk punya kusyuk, tiba-tiba bunyi mesej masuk, tak pernah-pernah fon aku berbunyi melaenkan kalau dye yang contact aku ataupown besties aku yang contact aku, dye mengadu kat aku nape pempuan selalu maenkan perasaan dye

mulanya, aku tak ada mood nak respond cuz aku TAK BERMINAT, nape tak berminat?? sebab pasal CINTAN aduiii, aku sejak dua menjak dah hidup single nie, aku low cket laaa pasal cintan-cintan nie, pew orang cakap ea??? haaaa, macam NO HARD FEELING in love, macam gitu laa, huhu

tapi bila aku fikir dye nie kawan aku, bestfwenz pulak 2, aku try juga untuk respond, tak sedap hati pulak aku nak biarkan ajew, aku sebagai kawan tak dapat nak tolong ape-ape melaenkan bagi sokongan dari belakang, bagi kata-kata semangat, 2 jewp yang aku termampu untuk buat yang terbaik sebagai kawan

* untuk napi, aku harap ko faham apew yang aku dah saran kan kat ko, amalkan doa kecewa dalam cinta yang aku dah bagi kat ko 2, jangan terlalu fikir sangat, insyaallah, mudah-mudahan lenyap perasaan kecewa itu okie,

still no hard feelings in love, i'm happy to be a SINGLE

KEPUNYAAN :


LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!