Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, December 4, 2009

ღ mengubati kekecewaan

sape penah putus cinta?? angkat kaki anda, haha, tipu kowt sape tak penah putus cinta, untuk siapa-siapa yang putus cinta & sampai sekarang masih terkenang agy si dia, memori bersama, kenangan bersama, (paku dulang paku serpih, mengata orang dye yang lebih, haha, aku lerr 2), asyik menangis, terkenang-kenang benda yang dah lepas, aku nak kongsi dengan korang satu ilmu, CARA-CARA UNTUK MENGUBATI KEKECEWAAN AKIBAT DARIPADA PUTUS CINTA, nak taw tak??

* amalkan doa nie dalam kehidupan seharian

aku pown baru dapt ilmu nie dari seseorang, dye berkongsi ilmu dengan aku, jadi tak salah kalau aku kongsi ilmu dengan korang, ilmu yang baek tak perlu kedekot, am i right?? huhu, kalau selalu amalkan doa nie dalam kehidupan seharian, insyaallah, perasaan kecewa 2 dapat di atasi, ALLAH takkan memberi ujian yang melebihi kemampuan hambaNya

janganlah kamu mencintai seseorang itu lebih daripada kamu mencintaiNya, janganlah kamu merindui seseorang itu lebih daripada kamu merinduiNya, tiada cinta yang lebih agung, suci & kekal selain cinta kepadaNya

KEPUNYAAN :




LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

0 kritikan membina:

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!