Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Tuesday, February 16, 2010

~ manerr kao nie

weyhh, manerrr kao nie, dah dua ari kao ilang taw..kao nie cam chipsmore r, sekejap ada sekejap tak ada, aku makan kao kang baru kao taw grrrrr, nie yang aku tak gemar nie, plzz laaa kao jangan jadi macam 'dye' buleyh tak??? aku TAK SUKE kao faham x?? agaknyeww kao nie memang tak faham, yess..kao tak faham bahasa

dah dua ari tak gado-gado ngan kao, tak sakitkan ati aku, aku rinduuu r weiii, camner aku nak cakap bagi kao faham?? aduiii kao nie kan, memang laa, memang wat aku kusut dowh, aku rindukan kao, rindu gado-gado kita, aku rindu nak gado ngan kao, rindu sangat-sangat


aku minx maaf bab aku tak mengaku kat kao yang aku suka kat kao juga, yup, memang aku tunjuk ego dengan kao, dah 3bulan weii kita gado-gado, sejak bila aku suka kat kao pown aku tak taw, nie yang aku tak suke nie, eiii..myb since kao mengaku kao suke kat aku, uwh yang aku suke kat kao juga kowt, eiiiii..aku tak suka perasaan nie, kao nie wat aku kusut masai kao taw, benci, benci, benci kao sebab kao berjaya wat aku cam nie

yup, tahniah laa kat kao mengong sebab kao dapat turunkan ego aku walaupown aku tak tunjuk kat kao, kao dapat wat cam 'dye' wat, tapi aku mnx maaf, disebabkan benda lama, aku trauma nak mulakan dengan yang baru, aku takot weyhhh, kao tak faham aper yang aku rasa, aper yang pernah aku raser dulu, aku TAKOTTTT !!!

aku sayang kao laaaaa weiii, muncul laa kao, aku takkan contact kao selagi kao tak contact aku, yup..aku ego dengan kao, aku mnx maaf banyak-banyak, aku selalu tunggu kao contact aku sebab aku nak gado-gado ngan kao, aku taw apew yang kita gado kan uwh bukannya siyess, gado maen-maen, ske-ske, aku rindu kao mengong huhu

NUKILAN :


__________________________________________________________

anda sukew dengan entry nie??
sila tinggalkan komen anda,TQ

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

4 kritikan membina:

AM SYA on February 16, 2010 at 11:51 PM said...

ehem3!!!

uhuk3!!

dalam hati ade taman nampak??

tahniahhh~ =)

@cik_ezati on February 17, 2010 at 12:00 AM said...

hehe
bak kata orang
kawan tapi mesra
eyhh cilap
teman tapi mesra
haxhax =)

Unknown on February 17, 2010 at 1:27 PM said...

chewah..semoga berbahagia..hoho(^o^)

@cik_ezati on February 20, 2010 at 6:16 PM said...

u..
moga bhagia??
thnx

haha
kitorg xdew pew2 pown agy
juz kwn2 gitu
btw thnx =)
hehe

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!