Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Friday, May 14, 2010

~ KTM - SENONOH SIKIT BOLEH???

perghh..penat, pukul 2.00pm tadi baru sampai rumah, dari Bangi ke Selayang..tapi itu bukan persoalannya..I naik KTM dari UKM Bangi ke Kepong Sentral, dari UKM Bangi tadi ramai orang, so I terpaksa berdiri, sampai kat stesen Serdang, Alhamdulillah, dapat duduk, cerita bermula bila I dah dapat duduk

bila dah duduk, rasa lega kot, I tengok orang yang bertentangan dengan I, laki..dalam hati bercakap "boleh tahan juga mamat nie" kahkah *sila lempang laju-laju, nak kata I miang? gatal? heyyy2, ingat laki je ke yang tahu cuci mata, pempuan pon tahu cuci mata tau cuma dalam diam je, jangan nak menafikan yang korang tak pernah cuci mata, dalam hati korang cakap, "ehh, hensemnya dye tu", tu tergolong dalam cuci mata juga ye, sila ambil tahu kahkah ^_^, oke..sambung2

kire dye tergolong dalam sedap mata memandang tapiiii bolehlaa, so apelagi? bayangkanla sendiri haha, I nie jenis yang susah nak usha orang kat sekeliling tapi bila sekali dah usha, jeng3..


credit to pakcik google

selang dua tempat duduk dari laki tu, pempuan nie asyik duk gelak je, I pon naek heran, pehal lak minah nie tergelak-gelak dari tadi? dye gelakkan I ke? I tengok tudung semua oke, tak berlubang, tak koyak, tengok baju kurung I pon oke..kain tak tersingkat ke pe ke, I pon lantakkan aje la ko minah nak gelak ke hape ke

lagi sekali I pandang laki yang bertentangan dengan I tapiiiii I tak tengok muka dye, I takut nak menatap muka laki, tak berani derrr oiii, I tengok badan dye..secara tak langsung I nampak tangan dye..kenapa dengan tangan dye??

tangan dye tengah pegang dye punya tuttttt...korang tahu tak ape tu tuttttt??? aishhh, tak faham2 ke?? dye punya k.e.m.a.l.u.a.n..huhu, naik bulu roma i taip perkataan tuu..rasa segan pon ada

I pon pelik pehal lak mamat nie? kalau pegang kejap tak pe, nie lame kot, tak lepas-lepas, macam dye tengah garu ke usap ke, ishhh.. I tak tahu sebab I tak pandang lame, I pandang sekali imbas, gilaaaa pe I nak tengok lame-lame ape yang laki tu tengah buat dengan dye punye tuttt

then, I tak ingat dekat stesen mane, I TERpandang lagi tangan laki tu, ape yang I nampak?? sekali dye bukak zip seluar dye, dye masukkan tangan kat dalam seluar dye, ape yang dye buat tu boleh nampak even dye tutup dengan beg kecik dye

I tak pasti dye garu ke usap ke. dye je yang tau, even kalau garu pon, pehal lak? ada kudis ke kat dye punya tutt? or gatal-gatal ke? tapi takkan laaa tak berhenti-henti sampai tak lepas-lepas tangan dye tuu, ishhh

bila dye turun kat stesen Salak Selatan, pempuan yang selang dua baris gelak-gelak tadi tuu, lagi laaa mengekek-ngekek ketawa, dye pon pandang lelaki tu kat luar, tercari-cari..then gelak..bila I pandang perempuan tuu, dye sengih kat I, I sengih balik..rupanya dye ketawa sebab apa yang lelaki tu buat, dye cakap kat kawan dye pasal lelaki tu, kawan dye hanya mampu menggeleng

see..bukan I sorang je yang perasan, perempuan yang selang dua dari tempat duduk laki tu pon boleh perasan, laki tu tak ada rase malu ke?? beragak laa kat tempat awam, memanglaa ko boleh buat ape yang ko nak, ape yang ko suke sebab tempat awam tapi kalau sampai memalukan diri, ishhhh..perangai tu cuba senonoh sikit kat tempat awam, tu kat tempat awam tu, kalau privacy, ishhh entah macam mane entah..hurmm, SENONOH sikit boleh?

P/S : BUKAN CUBA UNTUK MEMBUKA PEKUNG DADA SESIAPA TETAPI BENDA NIE PATUT AMEK PENGAJARAN..PERANGAI TU SENONOH SIKIT BILA KAT TEMPAT AWAM, pesanan ni untuk I juga ^_^

NUKILAN :

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

20 kritikan membina:

Alynn Notnot on May 14, 2010 at 3:55 PM said...

isssh. tak senonoh. kalo nak sgt pegang ke garu ke, tunggu bile dah sampai toilet takley ke? =.="

zati on May 14, 2010 at 3:58 PM said...

@Alynn Notnot

huhu, tau tak pe, even tak tahan sangat pon, takkanlaa sampai tak lepas-lepas..ishh

mR.ASH on May 14, 2010 at 4:07 PM said...

hahaha..... gilak tol mmat tu....
abeh sangap ar tu....hahaha....

zati on May 14, 2010 at 4:09 PM said...

@mR.ASH

haha..kat tempat awam pon boleh sangap..aishh, tak faham betol

ASaDa RyutaRo on May 14, 2010 at 4:53 PM said...

hahahaha.. apa punya gila la mamat tu wat keje tak senonoh depan orang. tak sabar nak tunggu balik buat kat rumah la tu.

adeh2!

tu la bahayanya kalau pakai seksi2. lelaki ni ade je yang dipikir pelik dalam kepala..

JaJa'Z on May 14, 2010 at 7:27 PM said...

ish..tak kuasa betul mamat tu..kot2 dah tak tahan sangat kot gatal nya..tu yang naka garu terus..kalau gatal lah..hehhehe

zati on May 14, 2010 at 10:05 PM said...

@ASaDa RyutaRo

haha..mamat gila meroyan ke ape huhu
pakai seksi-seksi? tak ada pulak yang i nampak pempuan seksi-seksi kat dlm ktm tu..huhu

zati on May 14, 2010 at 10:06 PM said...

@JaJa'Z

hehehe..gatal tak benti, peyakit yang tak dapat dibendung..kahkah

shaa bonitaa on May 14, 2010 at 10:24 PM said...

eh ade jgk ea org mcm tu..sgt memalukan lah!huuu~

zati on May 14, 2010 at 10:43 PM said...

@shaa bonitaa

aishh..1st time jumpe manusia macam nie huuu

zac zirwan on May 15, 2010 at 12:48 AM said...

kamoo tengok jugak ke haaa...

zati on May 15, 2010 at 1:14 AM said...

@zac zirwan

huhh..benda dye duduk depan i..bukan sengaja i tengok..benda dah TERnampak..tengok & nampak adalah dua benda yang berbeza, sila bace & fahamkan ape yang cuba i sampaikan dalam entry nie

terimas sebab komen =)

Marya Hana . on May 15, 2010 at 2:00 AM said...

laki gile sex kot.
sebab kawasan umah i pon penah belaku . kalau mcm 2 kite kene report ouh.. hati2.

zati on May 15, 2010 at 3:48 AM said...

ishhh..ada juga kan laki macam nie, padahal kat tempat awam tu

report? hoho, I takot ouhh, minta2 laa tak jumpe lagi laki tu, huu

tq =)

Miss Annaz on May 16, 2010 at 5:45 PM said...

pernah gak ada pengalaman cam nie..
masa tu kat dalam LRT..
siap bawak kuar dia punyer 'tuuuutttt'...lagi..


Tak leh lupa..fobia..

zati on May 16, 2010 at 5:53 PM said...

@Miss Annaz

euuu..teruknya perangai..tak senon betol, tak sangka berlambak juga spesies camnie huuu

[[iidyLL_iceneSS]] on May 17, 2010 at 2:16 PM said...

huhuhu
mmg agk tdk senonoh gak r itu org..
wat ms nie xpnh nmpk lar..
if couple raba mraba pnh r nmpk..

zati on May 17, 2010 at 4:49 PM said...

huhu..kaple meraba tu memang bersepah..huhu

Sofia on May 20, 2010 at 1:20 PM said...

kau melancap pe mat ? hahh ! gotcha !
sex maniac btul laki tuhhh~

heyy, check this outt !
Lelaki yang lebih dari terencat akal !

zati on May 20, 2010 at 5:30 PM said...

@Sofia haha..i pon tak tahu

woww..interesting..i'll be there..heee ^_^

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!