Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Wednesday, December 22, 2010

macam rancangan wa kena beb

salam readers, adik I memang boleh buat I darah tinggi, siot tol kau adikkkk, dia tau kelemahan I pada dye nie, sengaja nak gune kelemahan I tu nak buat I hottt

malam tadi dye bergayutttt telefon dengan siapa entah, kawan dye laaa kot, nasib baek kau bergayut telefon tak bergayut pokok

dye bergayut I buat biasa, buat dohhh je kan, orang tak bercinta memang gini, then ngadap lappy je, tak ada perasaan hahaha :P

sebelum dye bergayut tu, I tanye kat dye siapa nak kol & jawapan dye paling hot dye sebut name ex-boyfriend I, bukan cinta pertama I yang I cerita dalam nie tapi cinta kedua I *dua kali je pom aku bercinta*

fineeeee agak hot tak hot, I boleh accept lagi kalau dye sebut name tapi adik I memang sengaja tersengih-sengih cakap dekat I macam nie lepas dah bergayut dekat pokok "dye kirim salam dekat kau, dye minta maaf sebab dye tak dapat pilih kau, kau tak reti jage dye"

bukan aku tak reti jage dye dodol, dah sehabis baek aku jage, aku cube jadi yang terbaek, dye yang tak jujur, takkan aku still nak stay dengan orang yang tak reti nak jujur huhhh *tetibe emo wuekk :P*

dodolllllll laaaa kau nie adik, sengaja je kau kannnnnn, memang I tanye adik I habis-habis tadi betul ke ape yang dye cakap

adiq I dah tergelak-gelak & dye boleh pulak cakap "kau dah terkenaaaaa" grrrrr =.=

adiq I boleh boleh pulak cakap "gelabah laaa kau, kecoh je....bukannye kau ada ape-ape dengan dye pom"


tau laaaaa dye hensem kannnnn, tinggi, putih, mix cina, sengaja nak mendidihkan aku, nak bagi aku jelessss, memang aku jelesss, dah ex aku, baru 3bulan tau aku dengan dye clash :((

lepastu adiq I tersengih-sengih macam kerang busuk, dye dah nak tido..dye boleh pulak cakap kat I "bai2 i love u name dye"

kuangggg ajaqqqq punye adiq, memang kena cukup-cukup dengan I, pastu gelak-gelak kambing pulak adiq I tuuuu grrrrr =.=

kalau nak kenakan aku pommmm adik, janganlahhh kenakan aku dengan cara macam nie, yang pernah ada kaitan dengan akuuuuu :(

kata ati: tetibe je TERindu dekat dye :((

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

4 kritikan membina:

KizZ on December 22, 2010 at 9:01 AM said...

Haiiii..budak-budak zati ooii..sabor je la..huhu..

wwww.kizgarden.blogspot.com

@cik_ezati on December 22, 2010 at 9:26 AM said...

@KizZ
hahaha tu laa pasal, sabar jela eden huhu O.o

Ryoma Ekhizen on December 22, 2010 at 10:02 AM said...

wah~~~ adiq zati style giler.... suke2...
tapi kenape???

@cik_ezati on December 22, 2010 at 10:14 AM said...

@Ryoma Ekhizen
haha a'aah style, style budak kecik wawawa :P
tapi kenape?? kenape ape?? O.o

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!