Protected by Copyscape Unique Content Checker
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

----> KELEBIHAN BEDAK ARAB
----> SENARAI HARGA
jika anda berminat mahupun terdapat sebarang pertanyaan, sila ----> INBOX zati

Wednesday, January 19, 2011

saya pelajar kolej teknologi antarabangsa cybernetics

salam readers, oke I nak join segmen oleh BPM iaitu tentang saya adalah pelajar kolej bla bla bla.....oke jom kite tengok ape yang perlu dibuat
  • link entri blog ini
entry ini dianjurkan oleh BPM, kalau tertarik menarik nak lihat..sila terjah ke "saya pelajar kolej....."
  • tajuk entri "saya pelajar kolej......" (gantikan nama kolej anda belajar)
DONE
  • gambar anda bersama rakan kelas, sekurang-kurangnye sekeping
yang nie tak ada lagi, sorry sangat-sangat sebab I still baru lagi kat sana =.='
  • nyatakan anda belajar di universiti mana? kursus apa? bila masuk & bila akan tamat belajar?
I belaja di Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetics (KTAC)-usahasama dengan UPM,  I belajar dalam kursus Diploma Pengurusan Hotel & Katering, masuk pada 8 JANUARI 2011 & akan tamat belajar pada tahun 2013 insyaallah =)
  • ceritakan pengalaman pahit manis anda semasa belajar yang anda tidak boleh lupakan?
pengalaman manis yang I tidak boleh lupakan time hari orientasi, sumpah best, funny, memang enjoy habis & paling penting ketua program memang sporting gila, so far tak ada lagi pengalaman pahit yang I tak boleh lupekan, kalau boleh memang tak nak langsung benda-benda pahit yang I tak boleh lupakan, insyaallah mudah-mudahan

LIKE DAN SHARE ENTRY INI KALAU SUKA, TQ

47 kritikan membina:

Cikbintang on January 19, 2011 at 10:13 PM said...

zaty...u xstudy kt kptm ka

@cik_ezati on January 19, 2011 at 11:15 PM said...

@cikbintang
nope, dah tak stadi kat situ huhu

Unknown on January 20, 2011 at 2:02 PM said...

salam perkenalan hantu GiGi dr UIA!!! aummmm!!

@cik_ezati on January 20, 2011 at 5:16 PM said...

@hantu GiGi
salam perkenalan, meowwwww miahaha XD

Puan Besar Shag Yahaya on January 21, 2011 at 12:58 AM said...

Uwaaa~ Jealous tgk orang pakat masuk segmen BPM hat ni. Shag tak dapat join. Sobs ;'(

iEra NaDiRa on January 21, 2011 at 1:53 PM said...

selalu rasa nak join segmen BPM.. tapi bila bukak website dia je tetiba jadi malas pulak. hahaha =__="

p/s: Nak Tegur Orang? Baik Sket !

ciknadrahismail on January 21, 2011 at 3:54 PM said...

aiii..salam ukhwah...(^_^)

@cik_ezati on January 21, 2011 at 7:47 PM said...

@Cik Shag
hiks, takpe boleh join segmen laen yg dianjurkan BPM XD

@cik_ezati on January 21, 2011 at 7:48 PM said...

@iEra NaDiRa
selalu rase nak join tapi bile dah bukak jadi malas? ngeh3 XD

@cik_ezati on January 21, 2011 at 7:48 PM said...

@MisS NadRAH
aii salam ukhuwah

Anonymous said...

salam..nak tanya ramai x bdk degree kat situ? ingat nak buat degree kat situ sbb dkt dgn umah..

@cik_ezati on September 26, 2011 at 1:25 PM said...

@Anonymous
wassalam..emm budak degree rasernye tak ramai kot, lagipun kos degree kat situ tak banyak pilihan :)

Anonymous said...

assalamualaikum.. Saya nadia.. Saya ada benda nk tanya.. Mcm2 cerita x elok pasal kolej nih saya dgr.. Skrg nyh saya nk masok kolej nyh.. Tp saya x tau mcm mana skrg.. Betol ke kolej nih terok? Da mcm2 blog saya baca pasal kolej ni.. Awk belajar oke x? Saya nk ambil diploma syariah kwn saya multimedia kreatif..

@cik_ezati on April 6, 2012 at 1:17 PM said...

@Anonymous
waalaikumussalam, first of all terima kasih sebab sudi singgah di blog saye

cerita tak elok? tak elok macam mana tu ye yg anda pernah dengar? LUAS skop TAK ELOK tu :)

KOLEJ TERUK? teruk yg mcm mne tu ye? KOLEJ YG TERUK atau STUDENT YG TERUK?? mungkin anda sedikit terkeliru di situ :)

sye dah setahun setengah menuntut di kolej tersebut Alhamdulillah takde pape yg teruk mcm yg anda perkatakan/dengar dari org lain berlaku kt sye :)

Anonymous said...

oh yeke? maksud saya kolej nyh mcm x berapa bagus la mcm tu.. saya pon keliru sgt skrg nyh.. saya nk masuk kolej ni.. tp saya bukak kt google pasal kolej nyh byk blog2 yg ckp kolej ni teruk.. asrama dia pun x elok.. tmpt belajar dia mcm2.. mkn duit pelajar la ape.. smpi masuk berita harian online kate kolej ni x bayar duit pelajar.. kira makan duit la.. then kolej nyh ckp pasal "tak payah bayar" tu saya risau skrg nyh.. saya nk masuk tp di sebabkan benda nih saya da x tau mcm mana.. awak belajar oke x situ?

@cik_ezati on April 6, 2012 at 8:19 PM said...

@Anonymous
ouhhh... makan duit pelajar? masuk berita harian online? errr tatau pulak saya sampai masuk berita harian online

kalau tak kisah, boleh anda bagi link2 blog & link berita harian ttg betapa buruknya cybernetics? saya nak tahu juga :)

tentang makan duit pelajar, dah 3 sem bersamaan satu tahun setengah saya menuntut di situ, so far tak pernah lagi kolej makan duit saya, tak pernah kena lagi Alhamdulillah :)

tak bayar duit pelajar? ptptn ke? kalau duduk hostel memang kolej tak bayar sebabnye duit tu akan ditolak untuk membayar penginapan di hostel, nak pulak hostel dah menyediakan kemudahan bas untuk pelajar ke kolej mulai dari tahun lepas

kiranya pelajar batch tahun lepas lebih beruntung dari saya sebabnya dah ada kemudahan bas, kalau saya dulu... nak ke kolej pun jauh, terpaksa ambil bas luar untuk pergi balik ke kolej

ye memang nak masuk cybernetics tak perlu bayar, masa saya masuk dulu tak sampai rm200 saya keluarkan masa hari pendaftaran, lebih kurang rm100-rm150 sahaja modal yg dikeluarkan

so far saya belajar kat sini oke, tak ada apa-apa masalah dari segi ptptn, tak kena tipu duit.. Alhamdulillah semuanya oke :)

malahan sepupu saya pun pernah study di cybernetics, dah grade pun dye, sekarang dye dah pun bekerja XD

Anonymous said...

@zatihye ! nk tye , klau course dip in aviation ramai x kat situ ?

@cik_ezati on May 29, 2012 at 3:27 PM said...

@Anonymous
emm tatau dear sebab saya tak ambil aviation tapi rasernye ramai kot sebab kos aviation salah satu kos yg top kt kolej tu tehee :)

Anonymous said...

@zati ok x study kat KTAC??

Anonymous said...

hostel dia ok x??

Anonymous said...

zetty, hostel dia ok x??

Anonymous said...

uiksss...

@cik_ezati on July 20, 2012 at 12:04 AM said...

@Anonymous
maaf ye sebab lambat reply :)

hostel ktac ada banyak.. ada yg campur dengan senior tapi berlainan tingkat, kalau macam saya dulu.. dlm satu bangunan memang bercampur dengan senior tapi kami berlainan tingkat, senior di tingkat yg lain.. kami di tingkat yg lain :)

Anonymous said...

Kte bru habis spm jg...rasa mcm nak amek ktac tp..mahal sangat x..

@cik_ezati on March 29, 2013 at 7:30 PM said...

@Anonymous
tak mahal dear =)

Anonymous said...

Salam. Nak tanya. Course pengurusan hotel dan katering okay tak? Best tak?

@cik_ezati on March 31, 2013 at 3:59 PM said...

@Anonymous
wassalam... oke, best dear, have fun giler hehe

sebabnye saya amek kos tu, sekarang nie saya dah sem5 & tengah menduduki final exam..

sem akhir dah pergi LI (latihan industri)

=)

zakhir said...

nak minta tlg bleh x....ptptn dapat berapa

zakhir said...

ptptn dapat berapa ribu

@cik_ezati on April 1, 2013 at 5:56 PM said...

@zakhir
erkk nk belaja ke nk duit dik? hihik

satu sem seribu (KALAU TAK DUDUK HOSTEL)

Anonymous said...

Kak,dia under ipta ke ipts??

Anonymous said...

Salam kak..ktac ni under ipta atau swasta atau kedua2nya sekali??

@cik_ezati on May 28, 2013 at 3:03 AM said...

@tedy ira
sori late reply dear... kolej nie swasta dear tapi dye under UPM, usahasama dengan UPM :)

Anonymous said...

Kak klau tggl kt hostel x dpt duit poket ke?

@cik_ezati on June 26, 2013 at 1:17 AM said...

@Anonymous
tak dapat :)

Anonymous said...

Saya nak masuk KTAC.Nak ambil Dip hotel dan katering.harap2 kolej ni adalah pilihan terbaik :)

Anonymous said...

Salam,sy batch spm 2010 n x lme lg mendaftr. Diplma hr ok x?bnyk math x?sy lemah math ckit.hurm awak ambk kos ap?kalo da naik sem bwu wet tmbhan lain2 ada x?

@cik_ezati on January 28, 2014 at 2:16 PM said...

@Anonymous
hujung tahun nie insyaAllah I konvo then gud luck for you :)

@cik_ezati on January 28, 2014 at 2:17 PM said...

@Anonymous
i'm not sure la dear diploma hr banyak math ke tak huhu.. bila naik sem baru, tiada apa-apa lagi duit tambahan yg diperlukan :)

Anonymous said...

Tumpang tanya,masuk ktac ni mmg tak kena bayar apa2 ke?

Unknown on April 28, 2014 at 11:39 PM said...

KTAC ni kolej dia okay kan ? sebab bulan 5 ni masuk ambik bidang multimedia kraetif

Anonymous said...

Diploma pendidikan awal kanak kanak okay x?? Diploma hr tu apa?

Anonymous said...

Btol ke ok ?? Sy pn na msuk jgk tp dnga mcm2 jgk .. keliru ..

@cik_ezati on August 25, 2014 at 2:06 PM said...

@Anonymous
yup tidak perlu bayar apa-apa yuran :)

@cik_ezati on August 25, 2014 at 2:06 PM said...

@zulhafiz kusori
insyaAllah okay.. gud luck dik :)

@cik_ezati on August 25, 2014 at 2:07 PM said...

@Anonymous
hr tu human resource yunk :)

@cik_ezati on August 25, 2014 at 2:07 PM said...

@Anonymous
ok yunk.. sis dah nak grad bulan Nov nie, insyaAllah :)

 

zati and lappy Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!